10 Haziran 2016 Cuma

İlk Heyecan

Herkese Merhaba ;


An itibariyle blogumu hazırlamış ve ilk yazımı yazmış bulunuyorum. Bu zamana kadar pek çok blogu takip ettim ve hala ediyorum. Sanırım artık kendi blogumu hazırlamanın vakti geldi :)


Bence blog düşüncelerinizi bir yere toplayıp biriktirebildiğiniz bir kutu.  Ne kadar çok yazarsanız o kadar çok yarına bıraktığınız birikiminiz oluyor. Kendime kendi düşüncelerimi hatırlatmak için yazıyorum.   Değer verdiğim olmazsa olmazlarımı bloguma dökmek istediğim her şeyi  yazacağım.


– Peki neler yazacağım Kendi ilgi alanlarımda merak ettiklerimi , kullanıp memnun kaldığım  her şey  ;
Hayat, Gelecek, Moda, Kozmetik , Kitap ,  İstanbul ...

İlginizi çekiyorsa buyrun.
İster sadece okuyun. İster yorum yazın. İster karşı görüşte olduğunuzu bildirin.

Konuşalım...
Başka bir ekranın karşısında bu sayfaya bakıp ilginizi çeken bir şeyler görüyorsanız, varlığınızı belli edin.



Her şey istediğim gibi gerçekleşmesi dileğiyle ...
 
                                                            Believe













2 yorum:

Yorumlarınızı önemsiyorum.