12 Aralık 2016 Pazartesi

Watsons Treatment Saç Maskesi Deneyimim

Merhabalar...

Bugün sizlere Watsons mağazalarının kendi markası olan yoğun saç kremlerinden bahsedeceğim.

İnternette ve instagramda bir çok kişinin bu ürünü beğendiği ve  beğenmediğine dair yorumlar ve paylaşımlar okumuştum. Ama ben bu yazıları okuduğumda çoktan bu maskelerden aldım ve 3 kutu bitirdiğimi söylemek isterim.




Şimdi elim de olan  bu ürünü severek kullanıyorum  dibini gördüm diyebilirim. Saçlarıma verdiği yumuşaklığı seviyorum  kokusu muhteşem boyut olarak kocaman uzun süre idare edebileceğiniz bir ürün 


Benim az kaldı tabiki de stokladım :) performansına göre oldukça uygun bir ürün  ben saçlarımı  yıkadıktan sonra maskemi sürüyorum 15 dk saçımda bekletiyorum durulama aşamasında verdiği yumuşaklığı hissediyorum Saçın boy ve uçlarına sürüp masaj yaparak yedirirseniz çok güzel dağılıyor ve saç kremleri gibi akışkan bir hal alıyor suyla birleştiğinde  Böylece durularken de sıkıntı olmuyor. Ayrıca fiyatı 8.90 TL ve bence çok bereketli bir ürün. Bir kutusu neredeyse 2 ay gidiyor  avuç avuç kullandığım halde şans vermeye değer :)
Benim bu ürün için düşüncelerim böyle. Daha iyisini bulana kadar şimdilik bu ürün işimi görüyor

Kocaman Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı önemsiyorum.