8 Ekim 2016 Cumartesi


Herkese Merhabalar ;

Bugün sizlere LR  Health&Beauty Colour Shine Saç Küründen bahsedeceğim;

Uzun süredir saçlarımı boyadığım için ciddi derece'de yıprandı.  Saçlarımı boyama durumunu bazen abartıyordum 1 ay için de 2 kez boyadığım oluyordu bir de üzerine saçımın rengi ile oynadığım da yıpranmaya sebep oldu.
Saç bakım rutinime eklemek istediğim bu ürün ile aramız çok iyi ;



Peki bu ürün ne işe yarar ?


Colour Shine


Şampuan, saç kremi ve kür özel olarak boyalı veya röfleli saçlar için geliştirilmiş olup saçın renk canlılığının özellikle uzun bir süre kalmasına yardımcı olur. özel bakımla saçınızın rengine özen gösterir ve aynı zamanda da saç deriniz ve saçınızın yumuşak bir şekilde temizlenmesini sağlar. Colour Shine ürünlerinde bulunan doğal ekstre Acai Berry bitkisel proteinler bakımından zengindir ve içeriğindeki A vitamini ile C vitamininden oluşan kompleks yıpranmış saçların yeniden canlı görünmesini sağlar.

2 hafta düzenli bir şekil de saçımı sampuanlayıp ve bakım kremimi sürdükten sonra uçlardan çok diplere gelmeyecek şekilde uyguluyorum 10 dk saçımda beklettikten sonra duruluyorum bu süreç için de  saçımdaki  parlaklığı ve canlılığını farkettim. Sizde benim gibi canlılığını yitirmiş saçlara sahipseniz bir şans vermenizi öneriyorum.

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı önemsiyorum.